#22 – Michał Kręcisz (INIS) – Jak budować reklamy odporne na rosnące stawki Google Ads i innych systemów?
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 22!
Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Michał Kręcisz z INIS, z której dowiesz się między innymi ?
?️ Jak rosnące stawki Google Ads i innych platform reklamowych wpływają na strategię marketingową sklepów internetowych?
?️ Jakie są najlepsze praktyki optymalizacji kampanii reklamowych, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji pomimo rosnących kosztów?
?️ Jakie kanały reklamowe są najlepsze pod kampanie Performance, a jakie pod budowanie świadomości marki?
Słyszymy się na YT, Spotify, Apple Podcast i wielu innych ?
Masz pytanie? Napisz komentarz!
Pozostałe odcinki
#33 – Wojciech Matuła (SEO Consultant) – SEO w e-commerce – Czego nie mówią Ci agencje?
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 33! Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Wojciech Matuła ? (SEO Consultant), z której dowiesz się między innymi ? ?️ Co kiedyś działało w SEO, a obecnie może zaszkodzić? ?️ Na co zwrócić uwagę, gdy chcemy sprawdzić wykonawcę...
#32 – Dawid Czoska (CEO Social Swift) – Jak skalować sklep w e-commerce działając Solo?
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 32! Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Dawid Czoska ? (CEO w Social Swift & Straterise), z której dowiesz się między innymi ? ?️ Jakie są najważniejsze kroki w skalowaniu jednoosobowego sklepu internetowego? ?️ Jakie...
2023 Akademia skalowania sklepów® All rights reserved.