Partnerzy
„Ludzie nie utożsamiają firmy ze strategią. Istnieją ale nie wiedzą dokładnie jaki jest cel firmy.”
„Ludzie nie utożsamiają firmy ze strategią. Istnieją ale nie wiedzą dokładnie jaki jest cel firmy.”
„Współpracując w zakresie SEO w e-commerce przy sprawdzaniu wykonawcy przede wszystkim należy sprawdzić, czy to, co jest wykonywane, faktycznie zgadza się z umową”
„Powiadomienia push, jeżeli dopasowane, potrafią w znaczny sposób pomóc w skalowaniu sprzedaży”
„Każda firma ma coś unikalnego, co może zostać wykorzystanie w celu wyróżnienia strategii”
„Stworzyliśmy konferencję uwzględniając poziom biznesu e-commerce każdego uczestnika tak, aby dać jak najwięcej wartości”
„Zaufanie jest kluczem. Marketing oparty o zaufanie bezpośrednio przekłada się na konwersję.”
„Kluczowe jest wykorzystywanie wielu kanałów i dobieranie ich zgodnie z tym, gdzie jest nasz docelowy klient.”
„Odpowiednio skonfigurowane narzędzie Google Analytics 4 to lepsze decyzje biznesowe i planowany wzrost”
„Automatyzacja komunikacji email pozwala odciągnąć ludzi od powtarzalnych zadań i manualnej pracy w tym zakresie”
„Podczas pracy w SEO trzeba pamiętać, aby nie testować na produkcji i nie wdrażać poważnych zmian w piątki o 15.00”
„Strona produktu jest jednym z najważniejszych i jednocześnie niedocenianych elementów sklepu internetowego”
„Dużo w przeniesieniu sklepu zależy od rodzaju platformy, na której prowadzimy własny sklep internetowy i jej możliwości.”
„Dobra strategia umożliwia konkurowanie o widoczność w SEO niezależnie od skali”
„Mechanik ma naprawiać samochody, lekarz leczyć ludzi, a reklamy mają robić się same”
„Można rozwijać sklep na własną rękę, o ile zdobędzie się odpowiednią wiedzę i ma się wsparcie doradcze”
„Marketing Automation pomaga maksymalizować pozyskiwaną wartość z ruchu na sklepie”
„Tylko autentyczne marki mają szanse na zbudowanie zaangażowanej społeczności”
„Kontraktowanie celów wymaga świadomości po obu stronach, a także odpowiedniego mierzenia założonych celów”
„Należy dbać o opinie, umiejętnie je prezentować i projektować na ich podstawie doświadczenia z kolejnymi klientami”
„Klucz to iść w stronę klienta i być jak najbliżej niego”
„Odpowiednia Analityka pomaga w podejmowaniu właściwych decyzji i wyciąganiu wniosków”
„Fullfilment to ogromne oszczędności dla sklepu niezależnie od skali”
„Bardzo ważne jest dostosowanie treści do odbiorcy i etapie, na którym się znajduje, aby uniknać marketingowego bełkotu”
„Moja zawodowa mantra to „zawsze się da” – kluczem jest znalezienie właściwego podejścia.”
„Opinie w sklepie i gwiazdki na poziomie reklam Google Ads mogą w znacznym stopniu zwiększyć konwersję”
„Strategia linkowania niekiedy zaczyanać się może od kosztów na poziomie 500 złotych, a kończyć na kilkudziesięciu tysiącach”
„Odpowiednie opakowania umożliwiają zmniejszenie liczby zwrotów, redukcję kosztów i skrócenie czasu pakowania”
„Organiczne, kreatywne treści na TikTok i Reels to szansa na większą sprzedaż przy niewielkim koszcie”
„Płatności odroczone pomagają zwiększać konwersję w sklepie internetowym”
„Trzeba unikać firm, które ubiecują dane pozycje lub powołują się na znajomość z Googlem. Jeżeli pojawia nam się gwarancja od firmy SEO, powinniśmy się zastanowić, czy ktoś nas nie próbuje wpuścić w maliny.”
„Jednym z większych błędów jest kopiowanie dokumentów do sklepu internetowego lub wykonywanie ich na własną rękę, bez pomocy specjalisty”
„Tak długo jak ludzie będą kupować, tak długo ludzie będą potrzebni do obsługi z drugiej strony”
Napisz do nas
Masz pomysł na wspólny odcinek? A może myślałeś o innego rodzaju współpracy lub Partnerstwie? Opisz nam swój pomysł, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin!
2023 Akademia skalowania sklepów® All rights reserved.