#20 – Sebastian Horoszko (Zaufane.pl) – Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie z pomocą autentycznych opinii
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 20!
Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Sebastian Horoszko (Zaufane.pl), z której dowiesz się między innymi ?
?️ Dlaczego autentyczne opinie klientów są tak ważne dla sklepów internetowych? Jak wpływają na decyzje zakupowe potencjalnych klientów?
?️ Jakie są najczęstsze błędy, które sklepy internetowe popełniają w zakresie zbierania i prezentowania opinii klientów?
?️ Gdzie w sklepie internetowym najlepiej umieszczać opinie klientów, aby maksymalnie zwiększyć ich ekspozycję i wpływ na sprzedaż?
Słyszymy się na YT, Spotify, Apple Podcast i wielu innych ?
Pamiętajcie, że w Selly mamy integrację z Zaufane.pl, a część klientów już z niej korzysta!
Masz pytanie? Napisz komentarz!
Pozostałe odcinki
#33 – Wojciech Matuła (SEO Consultant) – SEO w e-commerce – Czego nie mówią Ci agencje?
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 33! Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Wojciech Matuła ? (SEO Consultant), z której dowiesz się między innymi ? ?️ Co kiedyś działało w SEO, a obecnie może zaszkodzić? ?️ Na co zwrócić uwagę, gdy chcemy sprawdzić wykonawcę...
#32 – Dawid Czoska (CEO Social Swift) – Jak skalować sklep w e-commerce działając Solo?
Akademia Skalowania Sklepów – odcinek 32! Tym razem rozmowa Adrian Prędkiewicz i Dawid Czoska ? (CEO w Social Swift & Straterise), z której dowiesz się między innymi ? ?️ Jakie są najważniejsze kroki w skalowaniu jednoosobowego sklepu internetowego? ?️ Jakie...
2023 Akademia skalowania sklepów® All rights reserved.