Partnerzy

„Ludzie nie utożsamiają firmy ze strategią. Istnieją ale nie wiedzą dokładnie jaki jest cel firmy.”

Michał Pieprzak

ekomersiak.pl

„Ludzie nie utożsamiają firmy ze strategią. Istnieją ale nie wiedzą dokładnie jaki jest cel firmy.”

Paweł Pałka

Head of Strategy, adcookie

„Współpracując w zakresie SEO w e-commerce przy sprawdzaniu wykonawcy przede wszystkim należy sprawdzić, czy to, co jest wykonywane, faktycznie zgadza się z umową”

Wojciech Matuła

SEO Consultant

„Powiadomienia push, jeżeli dopasowane, potrafią w znaczny sposób pomóc w skalowaniu sprzedaży”

Dawid Mędrek

CEO PushPushGo

„Każda firma ma coś unikalnego, co może zostać wykorzystanie w celu wyróżnienia strategii”

Daniel Kotliński

Niezależny projektant strategii marek

„Stworzyliśmy konferencję uwzględniając poziom biznesu e-commerce każdego uczestnika tak, aby dać jak najwięcej wartości”

Marcin Majzner

Herszt , ecommerce.pl

„Zaufanie jest kluczem. Marketing oparty o zaufanie bezpośrednio przekłada się na konwersję.”

Maks Mielhorski

Head of Marketing & Partnerships, TrustMate

„Kluczowe jest wykorzystywanie wielu kanałów i dobieranie ich zgodnie z tym, gdzie jest nasz docelowy klient.”

Michał Kręcisz

Head Of Business Development, INIS

„Odpowiednio skonfigurowane narzędzie Google Analytics 4 to lepsze decyzje biznesowe i planowany wzrost”

Błażej Kowol

Junior Performance Marketing Specialist, Sales Intelligence

„Automatyzacja komunikacji email pozwala odciągnąć ludzi od powtarzalnych zadań i manualnej pracy w tym zakresie”

Paweł Cichocki

Head of Marketing, Tpay

„Podczas pracy w SEO trzeba pamiętać, aby nie testować na produkcji i nie wdrażać poważnych zmian w piątki o 15.00”

Natalia Paciorek

SEO Team Leader, x-kom

„Strona produktu jest jednym z najważniejszych i jednocześnie niedocenianych elementów sklepu internetowego”

Przemysław Bazanowski

CEO , STUDIOKREACJA

„Dużo w przeniesieniu sklepu zależy od rodzaju platformy, na której prowadzimy własny sklep internetowy i jej możliwości.”

Tomek Czechowicz

Head of SEO , ICEA

„Dobra strategia umożliwia konkurowanie o widoczność w SEO niezależnie od skali”

Krystian Fijał

SEO & Content Specialist, Elephate

„Mechanik ma naprawiać samochody, lekarz leczyć ludzi, a reklamy mają robić się same”

Daniel Kędzierski

CEO, FASTTONY

„Można rozwijać sklep na własną rękę, o ile zdobędzie się odpowiednią wiedzę i ma się wsparcie doradcze”

Dawid Czoska

CEO , Social Swift

„Marketing Automation pomaga maksymalizować pozyskiwaną wartość z ruchu na sklepie”

Wojciech Grześkowiak

CEO, Trustisto

„Tylko autentyczne marki mają szanse na zbudowanie zaangażowanej społeczności”

Susanna Michalek

Właścicielka, SUMORI MEDIA

„Kontraktowanie celów wymaga świadomości po obu stronach, a także odpowiedniego mierzenia założonych celów”

Mateusz Blumenfeld

Head of Sales, Semcore

„Należy dbać o opinie, umiejętnie je prezentować i projektować na ich podstawie doświadczenia z kolejnymi klientami”

Wojtek Budziak

CEO, Agencja marketingowa KS

„Klucz to iść w stronę klienta i być jak najbliżej niego”

Marta Kobus

Właścicielka, PolkaBubu

„Odpowiednia Analityka pomaga w podejmowaniu właściwych decyzji i wyciąganiu wniosków”

Joanna Horoszko

Senior Ditigal Analyst, Sempai

„Fullfilment to ogromne oszczędności dla sklepu niezależnie od skali”

Łukasz Gwiazdowski

Founder, e-packman.com

„Bardzo ważne jest dostosowanie treści do odbiorcy i etapie, na którym się znajduje, aby uniknać marketingowego bełkotu”

Piotr Kaleta

autor SEOrigami

„Moja zawodowa mantra to „zawsze się da” – kluczem jest znalezienie właściwego podejścia.”

Radek Malinowski

E-commerce Manager w Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów

„Opinie w sklepie i gwiazdki na poziomie reklam Google Ads mogą w znacznym stopniu zwiększyć konwersję”

Sebastian Horoszko

Co-Founder , Zaufane.pl

„Strategia linkowania niekiedy zaczyanać się może od kosztów na poziomie 500 złotych, a kończyć na kilkudziesięciu tysiącach”

Paweł Pawluk

CRO, Contentation

„Odpowiednie opakowania umożliwiają zmniejszenie liczby zwrotów, redukcję kosztów i skrócenie czasu pakowania”

Marcin Nowak

Marketing Manager, Paxit.pl

„Organiczne, kreatywne treści na TikTok i Reels to szansa na większą sprzedaż przy niewielkim koszcie”

Zuzanna Szcześniak

Founder, Social Bite

„Płatności odroczone pomagają zwiększać konwersję w sklepie internetowym”

Agata Lisowska

Key Partnership Manager B2B e-commerce, PRAGMAGO

„Trzeba unikać firm, które ubiecują dane pozycje lub powołują się na znajomość z Googlem. Jeżeli pojawia nam się gwarancja od firmy SEO, powinniśmy się zastanowić, czy ktoś nas nie próbuje wpuścić w maliny.”

Dawid Szajner

CEO, Top Online i ekomercyjnie.pl

„Jednym z większych błędów jest kopiowanie dokumentów do sklepu internetowego lub wykonywanie ich na własną rękę, bez pomocy specjalisty” 

Konrad Cioczek

Partner Zarządzający, ENSIS Kancelaria Prawna

„Tak długo jak ludzie będą kupować, tak długo ludzie będą potrzebni do obsługi z drugiej strony”

Jarosław Mnich

Accunt Executive, Edrone

Napisz do nas

Masz pomysł na wspólny odcinek? A może myślałeś o innego rodzaju współpracy lub Partnerstwie? Opisz nam swój pomysł, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin!

2023 Akademia skalowania sklepów® All rights reserved.